Re: Uniwersalne kody (serial numer) do wiekszoSci programow uzyt

Autor: Andrzej Lewandowski (lewando_at_ibm.net)
Data: Sun 11 May 1997 - 17:38:20 MET DST

lis_at_ict.pwr.wroc.pl (Jaroslaw Lis) wrote:

> [...]

Nie, to nie sa konsultacje linuxowe. Calkiem inne. Niestety, obawiam
sie ze sie nie przekonamy. Jak przypadkiem sie zdarzy, ze bedziesz
robic projekt za pare milionow dolarow, to sie odezwij. Wtedy bedziemy
mieli tzw. wspolna plaszczyzne porozumnienia. Inaczej za, to ja o
gruszkach a ty o pietruszkach.

Andrzej Lewandowski