Re: Problemy z Samsungiem SyncMaster 15GLi

Autor: Michal R. Hoffmann (misiek_at_uoo.univ.szczecin.pl)
Data: Sat 10 May 1997 - 15:36:42 MET DST

On 9 May 1997, Romuald Zylla wrote:

> to sie nazywa deGaussing i nalezy uzywac tylko jak przez 10 godz
> nie wyłączałeś monitora.

> Faktycznie sie troche wolniej nagrzewa - u mnie dopiero po wystartowaniu
> calego systemu cos na ekranie widac. Menu startowe DOSa to ledwo ledwo.
> Ale po minucie jest juz jak trzeba.
> Ale za to ma regulacje - tylko dwupolozeniowa - temperatury swiecenia.
> Moze to ustawienie zmien ?

> Oj prawda, a najlepiej ogladac od razu kilka roznych typow.

aaaa, jak najbardziej sie zgodze, a sam monitor w zasadzie dobrze
wyprobowac przed zakupem. Sam mam Yakumo 15" i sobie chwale, ale...
kumpel kupil CTX 15" (kiedys tez chcialem CTX) i... rewelacja...! Kurde,
tam za pomoca OSD mozna ustawic prawie wszystko, lacznie z temperatura
kazdej z barw skladowych z osobna, obrotem, pinpushem, trapezem i
mnostwem innych... Obraz jest piekny, czysty, stabilny, nie razi oczu...
Kurde... swoja droga zaczynam chorowac na taka 17'tke :)))

> --
> Romek

misiek

*** IRC : nathan | Michal R. Hoffmann ***
*** Internet : misiek_at_uoo.univ.szczecin.pl | PO Box 41 ***
*** http: --==* chwilowo brak *==-- | 71-119 Szczecin 35 ***
*** Uniwersytet Szczecinski | POLAND ***
*** -=member of ZUKiH=- -=the KNM Member=- | ***