Szyna 83 MHz - nastepna plyta.

Autor: stach_at_amk.rmnet.it
Data: Fri 09 May 1997 - 17:23:33 MET DST

On 1997-05-08 KARPIO said:
>No to dealer dal d.. wybierajac plyte dobra do zastosowan
>"popularnych" dla servera. Czyli trafiles na niepowaznego dealera,

Mozliwe ale od reki dal inna dzialajaca ... ta, ktora nie
dzialala byla testowana 2 dni z innym kontrolerem SCSI Future Domain
pod rezerwowym serwerem Netware 3.11 zanim zostala przelozona do
roboczego servera z kontrolerem AHA 1540 gdzie niestety server walil
sie na starcie.

>dokonales wlasciwego zakupu. Jak mniemam z nikim w TCH nawet slowa
>nie zamieniles ani Ty, ani Twoj dealer na temat konfiguracji,

Nie bylem przy tym wiec nie wiem, ale bym nie przesadzal ...
Facet pierwsze servery Netware "stawial" w 1989 roku ...

>problemow z plyta czy czymkolwiek innym. Nie bardzo wiec rozumiem
>dlaczego umiesciles nazwe TCH w takim kontekscie.

Przypomnij sobie kontekst: chodzilo o to, ze TCH nie jest
w stanie sprawdzic wszystkich mozliwych kombinacji
sprzetu, ktorym handluje a dealer moze miec "sprawdzony komplet"
ktory dziala w okreslonych okolicznosciach. Szeroki asortyment
powoduje, ze niektore wyroby testuje sie na uzytkownikach/dealer'ach
bo nie ma czasu i mozliwosci.
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:stach_at_amk.rmnet.it 22-24 CET
Fax: UNIPROJEKT Warszawa 48-22-673-11-67

`[1;34;45mNet-Tamer V 1.05.1 - Test Drive