Re: Klopot z karta dzwiekowa

Autor: Paweł Neugebauer (iamalways_at_winning.com)
Data: Wed 07 May 1997 - 23:17:54 MET DST

Ja mialem ten sam problem z ta karta - najgorsze, ze to bylo dawno i nie
pamietam jak to wtedy rozwiazalem - chyba cos takiego - wywalilem wszystkie
sterowniki, skasowalem katalog, pozostaly po instalacji dosowej, potem w
W95 dodaj n. sprzet --> itd --> z dysku, i zainstalowalem jako :
ALS 100 Logical Device 0 Wave Audio Device
ALS 100 Logical Device 1 Internal Midi (OPL 3) Device
ALS 100 Logical Device 2 Joystick Device
ALS 100 Logical Device 3 External Midi (MPU 401) Device
To jest to co mam w men.urzadzen.
Pozniej zainstalowalem jeszcze raz pod dosem.

KONIECZNIE odpisz czy pomoglo, bo jestem strasznie ciekaw, jesli ni,
postaram sie jeszcze cos sobie przypomniec.

P.S. Ja to zrobilem calkowicie metoda prob i bledow i strasznego mieszania,
stad ta amnezja.

Elite <elite1_at_free.polbox.pl> wrote in article
<01bc5ade$09baae00$ed8e74c3_at_bartosh>...