Re: Adobe windows!

Autor: Franciszek Rogalski (Franc_at_zigzag.com.pl)
Data: Wed 07 May 1997 - 23:15:29 MET DST

To przeciez zadna nowosc. Ci z Rosji to maja reflex...
Ja jestem Adobe beta testerem i juz od 5 miesiecy testuje Awinowsy wersje
2.5.2.
Wlasciwie to nie wiem czemu to jest beta, bo jest 1000 razy lepsza od
zwyklych.
Z bajerow to ma np. przydzielanie pamieci dla kazdego programu osobno, lub
zmienianie ikonek wszystkiego. No a po za tym dziala. (w przeciwienstwie do
MS)

Alfred Wolf <AlfredW_at_Fat-berta.com.pl> wrote in article
<01bc5a77$d29f6200$ad7c74c3_at_default>...