Odkryto blad w Pentium II, Pentium Pro

Autor: Wojciech Galazka (wgalazka_at_chem.uw.edu.pl)
Data: Tue 06 May 1997 - 11:57:14 MET DST

Na http://www.x86.org
znajduje sie informacja o swiezo odkrytym
"bledzie" w procesorach Pentium Pro i Pentium II.
Poniewaz nie jestem ekspertem w dziedzinie
IEEE Floating Point Standard nie jestem w
stanie okreslic czy jest to naprawde "blad"
czy kolejne male uchybienie. (Wystarczy powiedziec, ze
w procesorach Pentium takich malych "uchybien" nie wplywajacych
praktycznie na dzialanie procesora bylo kolo 100)

Czy ktos znajacy sie na rzeczy moglby sie wypowiedziec na ten temat ?

--
Wojciech Galazka
Computer Security Advisor