Re: Szyna 83 MHz - nastepna plyta.

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Mon 05 May 1997 - 02:44:09 MET DST

stach_at_amk.rmnet.it wrote:

>[...]
>Latwo jest medrkowac jak mozna sobie zazyczyc macierz RAID
>plyte EISA czy obudowe ze zdublowanym zasilaczem ... Zreszta co
>Ci bede tlumaczyl, Grzegorz Bodaszewski jest w podobnej
>sytuacji wiec daruj sobie teoretyzowanie co by bylo gdyby ..

A no jestem. I tez sie w pewnym momencie troche wpuscilem
w kanal, wymieniajac plyte w serwerze. Z tym, ze pretensje
moge miec wylacznie do siebie samego - sam sobie wybralem
konkretny model plyty Micronicsa. Nawet miala atest Novella,
sprawdzilem. Tylko ze... w atescie wyraznie stalo napisane,
ze plyta nie byla testowana z kartami PCI. Dopoki chodzila
z AHA 1542 i kartami sieciowymi 3C509, wszystko bylo dobrze,
schody zaczely sie z AHA 2940 i 3C590. Ale - IMHO to naprawde
nie jest wina Micronicsa, ani Novella, ani TCh. To byl po prostu
moj wlasny, niezbyt udany eksperyment, i pretensje moge miec
tylko do siebie samego. Kupowalem te plyte w czasach, kiedy
jeszcze nie mialem dostepu do Internetu i nie mialem kogo
poprosic o rade :-)

OSciski,

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl gregboda_at_free.polbox.pl