D-Box by Nokia

Autor: Kane (zdzislaw_at_pik-net.pl)
Data: Sat 03 May 1997 - 19:14:22 MET DST

Widzialem dzisiaj fajne urzadzenie. Cyfrowy odbiornik (tuner) telewizji
cyfrowej.
Do czego to słuzy to wiem, ale interesuje mnie inna rzecz. Na tylnim panelu
mozna
bylo znalezc: zlacze telefoniczne, zlacze RS-232 oraz port SCSI ?
Instrukcja byla bardzo pobiezna i dotego po niemiecku wiec nic z niej nie
wiem.
Urzadzenie zwie sie D-Box a firmowane jest przez znana firme NOKIA.

A teraz pytania:

1. Do czego to ma sluzyc (chodzi o RS-232 i SCSI)
2. Jesli to dziala jako modem to jak i jakie sa tego koszty (lacznosci, nie
urzadzenia)

Wszelkie inne posty na temat urzadzen tego rodzaju mile widziane.

Pozdrawiam

Kane