Re: Hardware'owy kursor myszy

Autor: Michal Jaskolski (jj_at_gdansk.sprint.pl)
Data: Sat 03 May 1997 - 19:02:15 MET DST

Dnia 3 May 1997 11:35:43 GMT, Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl>
napisał(a):

>Niekoniecznie. Kursor moze byc sprzetowy, a drivery i tak beda
>na przemian chowaly i pokazywaly ten sprzetowy kursor. niektore
>drivery tak maja. Mozesz to sprawdzic inaczej, tzn. zapusc
>sobie w jednym z okien odtwarzanie nieco dluzszego AVI, i na
>animacji umiesc kursor myszy, i go przesuwaj w czasie animacji.
>jak bedzie mrugal, to masz programowy. jak nie bedzie mrugal,
>to masz sprzetowy.
>
>dlaczego kursory nawet te sprzetowe mrugaja ? ano dlatego ze
>M$ niezle nakopal w specyfikacji, tak ze w wielu przypadkach
> [...]
A propos kursora: u mnie (DataExpert S3 Trio64V+) i pewnie na innych kartach
graficznych również, "standardowy" kursor Windows nie mruga wcale, za to
mrugają te kolorowe (np. z Plusa).

 -= Michał Jaskólski =- [jj_at_gdansk.sprint.pl]
  http://www.gdansk.sprint.pl/~jj/jw23/ <= JWww23
   -[ Nie rób nic na siłę; weź większy młotek ]-