Re: os/2: to be or not...

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Thu 01 May 1997 - 21:24:54 MET DST

Krzysztof Halasa wrote:

> Natomiast ja, majac jakiekolwiek haslo uzytkownika z jakimkolwiek
> shellem
> w np. W95, od razu jestem root'em, niezaleznie od jakichkolwiek
> patchy.

Przez siec ???! Przecież nigdy nie twierdziłem, że W95 jest czym innym
niż systemem na _komputer osobisty_ (tzn. dla jednego użytkownika).
Oczywiście najlepsze zabezpieczenie plików w W95 to zamykanie dzwi do
pokoju na klucz. Jednak wobec ataków sieciowych użytkownik o małej
wiedzy komputerowej jest bezpieczniejszy.

Proponuję już skończyć ten temat. Mnie nie przekonasz abym przymuszał
pracowników mojej instytucji do Linuxa. Ja Ciebie pewnie też nie.
Zostańmy przy tym co mamy.

Pozdrawiam

JP.

--
Jacek Piskozub
  Institute of Oceanology PAS, Sopot, Poland