Re: os/2: to be or not...

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Thu 01 May 1997 - 23:30:08 MET DST

lbajon_at_sgh.waw.pl (=?ISO-8859-2?Q?=A3ukasz_Bajo=F1ski?=) writes:

> /> Powiedz, co ma wieksze mozliwosci od Emacs/Gnus.
>
> Nie pisałem o miożliwościach tylko o wygodzie :(
> PS: Czy Xemacs ma możliwość pracy off-line ?
> Jeszcze się przez niego nie przegryzłem i jestem ciekaw czy warto
> zaczynać ...

XEmacs? Offline? Szczerze mowiac nie wiem, uzywam GNU Emacs'a.

Ale ja z newsami radze sobie w zupelnie inny sposob: newsy sa sciagane
przez UUCP codziennie, automatycznie, ja je czytam na swoim komputerze.

Wszystko po prostu wszystko robi sie samo. Raz dziennie moj komputer
dzwoni do firmy, wysyla to, co ja napisalem, pobiera to, co mnie
interesuje, i rozlacza sie. Ja sobie moge w tym czasie pracowac lub nie,
wiem o tym tylko, bo modem swieci lampkami. A, no i oczywiscie artukuly
sa pakowane gzip'em, co skraca czas transmisji.

Wada: trzeba miec znajomego admin'a, ktory skonfiguruje dla nas UUCP.
O ile wiem cos podobnego mozna osiagnac przez np. suck, ale mi odpowiada
bardziej UUCP.

A, i nie wiem, czy pod Windows mozna to zrobic - ale moze mozna.

--
Krzysztof Halasa