emulacjia Xterminala...

Autor: stach_at_amk.rmnet.it
Data: Wed 30 Apr 1997 - 22:17:12 MET DST

On 1997-04-29 warta_olsztyn said:

>Winda tu, Stachu, niewinna. O ile sie znam na medycynie, to
>tak wygladaja semafory sieciowe w wykonaniu niektorych
>chlopcow Clipperowcow :-)

A ja znam te programy i wiem jakich sztuczek
uzywaja do blokady zbiorow na czas dostepu.
Tutaj po prostu nie mozna bylo uruchomic drugiej
kopii programu na tym komputerze poniewaz
konstrukcja batch'a byla tak zmodyfikowana,
ze wyswietlal sie komunikat, ze aplikacja taka
pracuje w systemie i po nacisnieciu jakiegos
klawisza (PAUSE) batch konczyl dzialanie.
Wezme na dyskietke taki batch jak jeszcze znajde
i zacytuje bo zdrowo sie usmialem jak to zobaczylem.
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:stach_at_amk.rmnet.it 22-24 CET
Fax: UNIPROJEKT Warszawa 48-22-673-11-67

`[1;33;45mNet-Tamer V 1.05.1 - Test Drive