Re: emulacjia Xterminala...

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Sat 26 Apr 1997 - 16:34:37 MET DST

jstopa_at_bear.com writes:

> Uzywam Exceed przez ISDN i jest OK, ale przez zwykly modem
> Xy "na odleglosc" sa praktycznie nie do uzycia (bez wzgledu
> na producenta).

Hmm... Ciekawe. Uzywam X'ow przez modem 33.6 i jakos daje sie zyc,
a nawet nie odczuwam duzego dyskomfortu. Oczywiscie, Ethernet lepszy,
ale np. odpalenie emacs'a ze zdalnej maszyny nie stanowi problemu.

Moze to dlatego, ze uzywam X'ow XFree86-3.2 (X Window System - R 6.1)
spod Linux'a, a nie jakiejs wczesnej wersji (np. R 5.0) pod Windos'a.

BTW: Czy ten Exceed ma LBX (Low Bandwidth Extensions)?

> Tak, dzieki Xom zaczynam doceniac Windozy. W koncu jesli Unix
> nie zostanie ulepszony, to M$ i spolka go wyprze.

Unix? X? Hmm... Ja mam odmienne wrazenia. Moze to dlatego, ze nie uzywam
twm'a?

--
Krzysztof Halasa