Re: Szyna 83 MHz - nastepna plyta.

Autor: Michal Malanowicz (pawel_at_waw.pdi.net)
Data: Wed 30 Apr 1997 - 16:53:54 MET DST

> A ile razy dziennnie przeladowujesz system? Bo zwykly user po prostu wlacza
> komputer rano i wylacza go wieczorem.

O przepraszam, jako zwykly user kilka razy na dzien wlaczam i wylaczam
komputer i opoznienia bardzo by mnie denerwowaly.

> Jak kupujesz Compaq'a to daja Ci takie dyskietki do przeniesienia setupu na hdd.
> Odlaczasz hdd scsii, podlaczasz hdd ide, wkladasz jedna z tych dyskietek a
> potem druga. Po pieciu minutach jest po wszystkim.

A co bedzie, gdy dyskietka padnie? Klopot i tyle! A nawet z tak dyskietka jest
od pyty problemow... Po co te manipulacje z odlaczeniami jednego HDD i podlaczeniami
drugiego? To powinno byc rozwiazane inaczej.

--
Michal Malanowicz