Re: Godziny postow

Autor: Krzysztof M. Obrzud (kobrzud_at_rmf.pl)
Data: Wed 30 Apr 1997 - 16:44:36 MET DST

On 30 Apr 1997 11:14:59 GMT, "Ewa Biernacka" <toja_at_orbis.pl> wrote:

>Czy ktos moze mi wyjasnic, dlaczego swiezo pojawiajacy
>sie post ma pozniejsza godzine, niz jest rzeczywiscie?
>--
>TO BYLA EWA toja_at_orbis.pl

Tym razem chyba o mnie chodzilo.
Moj posting byl na temat ustawiania Alarmu w RTC i troche przy okazji
testowalem go sobie, jednoczesnie zmieniajac czas zegara. W koncu
zapomnialem ze mam zly czas i wyslalem wiadomosc z czasem troche za
szybkim. PRZEPRASZAM.

Jednak wiekszosc postingow z dziwnym czasem wynika z tego ze grupe ta
czytaja polacy na calym swiecie, w roznych strefach czasowych.
Dlatego jesli zadasz pytanie i pol godziny pozniej ktos odpowie na nie
w Japonii, to odpowiedz ma wczesniejszy czas niz pytanie.

Krzysiołek

Krzysztof M. Obrzud
kobrzud_at_rmf.pl