Re: Godziny postow

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Wed 30 Apr 1997 - 16:36:35 MET DST

Romuald Zylla, T.Uni. of Lodz, PL wrote:

> Dlatego ze niektorzy uzywaja W'95 inni Linuxa inni
> OS/2 inni DOSa a jeszcze inni Novella.
> W polowie tych systemow polowa ich uzytkownikow
> nie wie jak ustawic czas na letni.

Czyli przyczyna nie jest jakis system operacyjny a niewiedza
internautow. W dodatku to nie z czasem letnim jest prawdziwy problem (to
tylko godzina) a z Kalifornia. Ile to komputerow w Polsce ma zamiast
GMT+1 wpisane GMT-8. To nie tylko problem Win95 (Microsoft tez ma -8)
ale i wielu Unixow, zakladajacych chyba, ze uzytkownik jest jednym z
Regentow Uniwersytetu w Berkeley ;-)

--
Jacek Piskozub
	Institute of Oceanology PAS, Sopot, Poland