Re: zakup monitora

Autor: Marcin Miedziejko (cody_at_phys.amu.edu.pl)
Data: Wed 30 Apr 1997 - 15:00:47 MET DST

                        Czesc !
Mam od pol roku taki wlasnie Daewoo i bardzo sobie chwale. Zadnych numerow
po prostu nic. Co dla mnie bylo wazne to serwis. Przeciez jak Ci cos
padnie w monitorze, to nie bedziesz jezdzil po claej Polsce, zeby to
naprawic. Mozesz oczywiscie kupic Sony za 18 baniek, ale to dla mnie
troche za duzo. Mam kumpla, ktory ma Sony'ego i jakosc/cena nie maja
zadnego sensu.
Rozsadnego Zakupu
Cody