Re: IOMEGA ZIP-100

Autor: Jacek Pietraszek (pmpietra_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Tue 29 Apr 1997 - 18:48:28 MET DST

Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl) wrote:
: Piotr Chmielewski wrote:
: >
: > Czy ma ktos sposob (cracka) na odbezpieczenie dyskietki ZIP
: > (bedzcej w zestawie z napedem) 100, by mozna bylo ja sformatowac
: > i normalnie uzywac (obecnie sa tam programy iomegi i nie da sie
: > nic nagrac ani wykasowac).
:
: Jeśli używasz Win95 i zainstalowałeś drivery pod ten system to jest to
: dziecinnie proste. Wybierz ikonę napędu Iomegi w "Mój Komputer" lub w
: Eksploratorze, kliknij prawym guzikiem myszy, wybierz "Protect" a
: następnie "Unprotect until eject" jeśli chcesz usunąc zabezpieczenie
: zapisu na jeden raz lub "Remove protection" jeśli na zawsze.
:

Sformatowanie dyskietki jest dziecinnie proste, niestety nie bedzie
tak prosta ewentualna pozniejsza instalacja driverow IOmegi ze
"sformatowanej" dyskietki... Celowe byloby wiec zastanowienie sie,
czy pomysl sformatowania dyskietki instalacyjnej jest na pewno dobry ;^)

--
Pozdrawiam,
Jacek Pietraszek