Re: IOMEGA ZIP-100

Autor: Dominik Ostrowski (D.Ostrowski_at_polbox.pl)
Data: Tue 29 Apr 1997 - 19:46:58 MET DST

"Piotr Chmielewski" <loteis_at_lot.com> wrote:

>Czy ma ktos sposob (cracka) na odbezpieczenie dyskietki ZIP (bedzcej w =
>zestawie z napedem) 100, by mozna bylo ja sformatowac i normalnie uzywac =
>(obecnie sa tam programy iomegi i nie da sie nic nagrac ani wykasowac).

W pakiecie dostarczanym na tej wlasnie dyskietce przez Iomege jest
taki fajny programik dosowy "guiutil" ktory pozwala zabezpieczac
i odbezpieczac dyskietki zip'owe. Ja dyskietki z 30MB - utilsami nie
sformatowalem, ale uzywam te 70MB, ktore sie marnowaly ;-)

W windowsach '95 odbezpieczanie dyskietki jest jeszcze prostsze, ale
nie rozpisuje sie na ten temat, bo juz ktos przede mna to zrobil

        Pozdrawiam
                Dominisiak