ET 6000 - Czy jest jakas firma ....

Autor: Piotr Kalmus (abcd_at_free.polbox.pl)
Data: Tue 29 Apr 1997 - 17:35:37 MET DST

Witam
Kupilem okazyjnie karte ET6000 i nie wiem czy to jest firmowka czy noname?
Na biosie jest naklejka z zielonym napisem VIDEO&GRAPHIC.Czy jest jakas
firma
rozpowszechniajaca te karty i majaca serwis WWW.(drajwery sciagnalem
standartowe
dla G95 ze strony Tsenga,ale brakuje mi regulacji czestotliwosci pracy
karty ,ewentualnie jakis virtual desktop:-)) )
Heja!!

PS.Moze ktos ma taka karte i mogl by udostepnic soft od niej?

                 Piotr Kalmus
         abcd_at_free.polbox.pl
               WARSZAWA