Re: Co znaczy '-s' przy procesorze ?

Autor: Kazimierz Debski (kazdeb_at_chemia.pk.edu.pl)
Data: Tue 29 Apr 1997 - 13:01:01 MET DST

>Komputer wyswietla ze mam procesor P120 -S.
>Czy ktos wie co znaczy to "-S" ?

Z tego co wiem to oznacza procesor ktory moze obnizyc czestotliwosc swojej
pracy do 0.0 MHz. Procesory bez "S" moza obnizyc czestotliwosc swojej pracy
tylko do 8 MHz bez utraty zawartosci rejestrow. Wszystko chodzi o to aby
maxymalnie oszczedzac energie w momencie gry komputer przechodzi w stan
uspienia. Wtedy procesory w kilku etapach obnizaja czestotliwosc swej pracy,
najpierw o polowe potem cos, a te z "S" schodza do zera.

Kazek