Re: Pytanie: Modem ZOOM 14400

Autor: Waclaw Panek (Waclaw_Panek_at_WriteMe.com)
Data: Tue 29 Apr 1997 - 12:23:34 MET DST

Wawrzyniec Chroscicki wrote:
> Pod w95 jest automatycznie rozpoznawany, test modemu idzie stosunkowo
> dobrze (tz. raz pojdzie, raz nie) ale dialup jakos go nie widzi.
W Windows 3.1x nie instaluje się modemu jako sprzęt dla całego systemu.
Ustawienia modemu podaje się w każdej aplikacji, która z niego korzysta.
Nie wiem, jak chcesz się łączyć z Internetem - Trumpet Winsock czy MS
Dial-Up (z pakietu Internet Explorer dla Win 3.1x)?

--
	  Wacław Panek, Szczecin
      mailto:Waclaw_Panek_at_WriteMe.com