Pytanie: Modem ZOOM 14400

Autor: Wawrzyniec Chroscicki (wrzek_at_PROBLEM_WITH_INEWS_GATEWAY_FILE)
Data: Tue 29 Apr 1997 - 11:32:57 MET DST

Witam wszystkich.

Czy ktos moze zajmowal sie instalacja modemu ZOOM 1440 - niesety w tej
chwili nie pamietam nazwy, ale chyba jest to ten najbardziej
standardowy model.

Pod w95 jest automatycznie rozpoznawany, test modemu idzie stosunkowo
dobrze (tz. raz pojdzie, raz nie) ale dialup jakos go nie widzi.

Tak sie jednak sklada, ze musze go zainstalowac pow w3.11 a tam to
szczerze mowiac, nie wiem jak to zrobic - szczegolnie, ze chyba nie
mam odpowiedniej dyskietki :( moze ktos ma jakis program do
instalacji tegoz modemu lub tez wie, co powinienem dopisac w ini badz tez
gdziekolwiek indzie??

Bardzo prosze o pomoc!

wrzek_at_panda.bg.univ.gda.pl

P.S. Bylbym wdzieczny za list skierowany na moje konto, gdzyz nie zagladam
czesto na ta grupe - a chyba powinienem :)