Re: IOMEGA ZIP-100

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Tue 29 Apr 1997 - 10:10:59 MET DST

Piotr Chmielewski wrote:

> Czy ma ktos sposob (cracka) na odbezpieczenie dyskietki ZIP (bedzcej w zestawie z napedem) 100, by mozna bylo ja sformatowac i normalnie uzywac (obecnie sa tam programy iomegi i nie da sie nic nagrac ani wykasowac).

Jeśli używasz Win95 i zainstalowałeś drivery pod ten system to jest to
dziecinnie proste. Wybierz ikonę napędu Iomegi w "Mój Komputer" lub w
Eksploratorze, kliknij prawym guzikiem myszy, wybierz "Protect" a
następnie "Unprotect until eject" jeśli chcesz usunąc zabezpieczenie
zapisu na jeden raz lub "Remove protection" jeśli na zawsze.

Jak i czy w ogóle to da się zrobić pod W3.1 nie wiem bo daaawno nie
używam.

--
Jacek Piskozub
	Institute of Oceanology PAS, Sopot, Poland