Re: Szyna 83 MHz - nastepna plyta.

Autor: Robert Kowalski (robek_at_it.com.pl)
Data: Mon 28 Apr 1997 - 20:42:37 MET DST

>Jakos na razie (odpukac) nie padl mi ani jeden dysk w Compaq'u wiec nie
>rozumiem aluzji. Fakt, ze Compaq jakos glupkowato rozwiazal setup
komputera,
>ktory w czesci znajduje sie na hdd, ale da sie to przezyc.

Da sie przezyc ze Compaq startuje ok 1 minuty zanim zacznie wgrywac
system?!?!
A da sie przezyc ze po wlozeniu dysku IDE do komputer... ops sorki.. do
COMPAQ gdzie juz jest SCSI rowna sie 4 godzinom pracy nad wciskaniem BIOSu
na IDE.
Wystarczy raz tylko wlozyc IDE, COMPAQ go wyniucha i oczywiscie nie
wytaruje.
Potem juz nie ma odwrotu, wyjecie IDE nic nie daje bo nie ma BIOSu i tak w
kolko az do porawnego skonfigurowania BIOSu na IDE.

>Ciagle nie rozumiem Twego tak osobisego, negatywnego stosuneku do
firmowego
>sprzetu. To bardzo wygodne w obsludze i serwisie gdy wszystkie komputery
>(lub duza ich wiekszosc) jest tej samej firmy. Komputer Acer'a otwieram w
7s
>- bez srubokreta! Prawde mowiac wolalbym zeby wszystkie komputery w
"mojej"
>:) firmie byly Acer'a - lecz coz... :( .
>
>Z jednym sie zgodze komputery firmowe ciezko jest rozbudowywac (np.
wymienic
>plyte) bo "standardowa" nie pasuje, a firmowej sie nie kupi.
>Na szyne do drugiego hdd, ktory mialem zamontowac w Compaq'u (KIT
>SPS-H/DRV,BRKT/3.5 BAY 196440-001 - a jakze ;>> czemu by nie) musialem
>czekac 3 (trzy) miesiace, o cenie nie wspomne - sam ja szybciej
wykonalem...
>w garazu. Ale to juz jest wina dziadowskiego kanalu dystrybucyjnego, a
nie
>sprzetu.

No to jaka tu przewaga firmowych nad burkami?!?!?

Pozdrowka

Robert Kowalski