Re: Szyna 83 MHz - nastepna plyta.

Autor: Robert Kowalski (robek_at_it.com.pl)
Data: Mon 28 Apr 1997 - 20:23:35 MET DST

>Czesci zamienne praktycznie biorac nie są potrzebne. Te komputery
>po prostu się nie psuja. Nie padaja zasilacze, nie zacieraja sie
>wiatraczki, nic nie przeklamuje nie wiadomo czemu... Moze pasc
>FDD albo HDD, ale te są standartowe.
>Takie sa moje doswiadczenia z eksploatacji ok. 30 sztuk Delli,
>HP i IBM, majacych w tej chwili od 1 do 4 lat.
A ja mam zgola inne doswiadczenie z ponad 300 Compaqami
Kazda sztuka zachowuje sie inaczej. Sypia sie tak samo jak inne. Wiele
modeli 4/66 dostawalem skonfigurowanych na 2x25 itp problemy.

>W przypadku desktopow Della, HP i IBM najbardziej dokuczliwa
>niekompatybilnosc to specjalne szyny montazowe do urzadzen
>peryferyjnych - nie da sie tak po prostu wlozyc np. CDROMA...
>Oprogramowanie w rodzaju OS/2, SCO, Netware itp. jest testowane
>wlasnie na prawdziwkach - albo masz tego prawdziwka na 'liscie
>sprzetu zgodnego', albo dostajesz opis nietypowej procedury
>instalacyjnej, albo patcha. A w wypadku skladaka sam musisz
>czasami 'odkrywac Ameryke'.
Wow, tego jeszcze nie grali, gdzies ty widzial patche do sqadakow!!!?!?!?!?

Natomiast wystarczy wejsc na ftp.compaq.com zeby zobaczyc cos kolo 2800
patchy i driverow!!!!!!!
>Na wlasnym biurku wole skladaka - pod warunkiem, ze sam go
>sobie zrobie.
No to jest warunek niedzowny ;-))))

Pozdrowka

Robert Kowalski