Re: Szyna 83 MHz - nastepna plyta.

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Mon 28 Apr 1997 - 16:40:02 MET DST

Marcin Madrzak <mmadrzak_at_wbk.com.pl> wrote:

: Ludzie robiacy zaopatrzenie dla duzych firm to nie gospodynie domowe. A
: zakup setek czy tysiecy sztuk PC to nie zakup 2 kg jakiegos tam proszku. A
: jak Ci sie wydaje, ze wszedzie pracuja kretyni i tylko Ty wiesz co jest
: naprawde dobre to przepraszam.

Tak sie brzydko sklada, ze bardzo dobrze sie orientuje, jak to wyglada
w przypadku mojej firmy. I - przynajmniej w tym przypadku - nie sa to
bynajmniej ludzie merytorycznie swiadomi tego, co kupuja (chodzi o tych,
ktorzy maja decydujacy glos; czytaj: podpisujacych papierki).

--
	Leszek.