Re: Szyna 83 MHz - nastepna plyta.

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 28 Apr 1997 - 11:39:14 MET DST

On 27 Apr 1997 21:23:21 GMT, joshua2_at_linux.uci.agh.edu.pl (Jacek

>Ech, uparłeś się z tą bzdurą o padaniu składaków...
>Pewnie masz niemiłe wrażenia po Optimusie czy Vobisie... ;)

Raczej kolego sporo tych skladakow zlozylem. I weszlo mi w nawyk, ze
sie serwer przez noc ostro testuje zanim wysle klientowi.
Czasem sie przydaje.
A ze nie wszyscy potrafia dobrze testowac ...

>Skoro sobie ubzdurałeś, że składaki padają, to i tak nie ma co Ciebie
>przekonywać - płać sobie 3x więcej za wolniejszy i droższy w użytkowaniu
>sprzęt...

To zalezy co jest drozsze - cena markowego komputera, czy cena
przestoju lub bledow w dzialaniu g******go programu.
Program moze i g******, ale $100k kosztuje, i nikomu nie chce sie
ryzykowac sadzac go na "niesprawdzonym sprzecie".
Przynajmniej w razie problemow nie placi sie obcemu inzynierowi za
4 godziny "testowania komputera".

J.