Re: Szyna 83 MHz - nastepna plyta.

Autor: Marcin Madrzak (mmadrzak_at_wbk.com.pl)
Data: Mon 28 Apr 1997 - 12:32:40 MET DST

> Skoro sobie ubzdurałeś, że składaki padają, to i tak nie ma co Ciebie
> przekonywać - płać sobie 3x więcej za wolniejszy i droższy w użytkowaniu
> sprzęt...

Mam nieodparte wrazenie, ze patrzysz na zakupy komputerow z perspektywy
wlasnego biurka. Ja tez w domu mam skladaka ale w biurze wole markowe PC.
Badania amerykańskie (Gartner) wskazuja, ze na koszt uzytkowania PC w ciagu
trzech lat tylko w 20-25% sklada sie koszt jego zakupu. To oczywiscie
badania dotyczace markowych komputerow. W przypadku skladakow pewnie koszt
ich zakupu stanowilby 1-2% ogolnych kosztow :-).

--
Marcin Madrzak
mail to: mmadrzak_at_wbk.com.pl