Re: Nagrywanie CD-R

Autor: Marcin.C.Misztal_at_imul.uni.lodz.pl
Data: Sat 26 Apr 1997 - 03:04:01 MET DST

> Date: Fri, 25 Apr 1997 20:15:55 +0200 (CEST)
> From: Mariusz <qbit_at_alfa.nask.bialystok.pl>
> To: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
> Subject: Nagrywanie CD-R

> Witam,
>
> Dzisiaj nagrywalem moja pierwsza plytke CD-R i ... niestety fiasko :-((
> Caly proces dobiegl do konca. Zadnych bledow tylko ze do niektorych katalogow
> nie mozna wejsc. Wylada to tak, ze do katalogow pisanych w calosci duzymi
> literami mozna wejsc i dalej przechodzic, a do tych pisanych z malych liter
> [...]

Zchrzaniles jedna rzecz, zapomniales o translacji nazw plikow do duzych
liter. Plytke prawdopodobnie nagrywales po W95 ???

Jak nagrywasz plyte masz do wyboru pare standadow zapisywania nazw
plikow i katalogow.

Najpowszechnijeszym jest ISO 9660 - jest o tyle ciekawy, ze plytke
mozna czytac pod roznymi systemami operacyjnymi. Ale ma strasznie
glupie ograniczenie. Katalogi nie powinny miec rozszerzen, pliki 8+3,
wszystko duzymi lterami i jakis stopien zaglebienia stuktury
katalogow (nie pamietam). Sa jeszcze inne mniej powszechne i
przywiazane do systemu operacyjnego. Podczas przygotowania plikow
nalezy wlaczyc opcje translacji do std. ISO i wtedy plyta bedzie
widoczna wszedzie. Zas twoja plyta powinna byc widoczna z W95.

Marcin C. Misztal