Re: 486 w Socket 7 ????

Autor: Andrzej Karpinski (karpio_at_priam.umcs.lublin.pl)
Data: Fri 25 Apr 1997 - 23:29:44 MET DST

> Hmmm... Mi sie wydaje, ze K6 jest zgodne nozkowo z Pentium Pro, i w
> dodatku ma zestaw komend MMX (czyli jest konkurentem jeszcze nie
> wprowadzonego do produkcji Pentium II czyli Pentium Pro + MMX). Czyli
> jupujac plyte pod Pentium bedziesz se mogl K6 wsadzic w Socket D...

K6 jest pinologicznie zgodne z Pentiumem (takim zwyklym, ZIF 7). I na moj
gust, jest to raczej lepsze Pentium niz konkurencja dla PentiumPro.
Pentium II jest seryjnie produkowany od paru miesiecy, oficjalna sprzedaz
w Polsce rozpocznie sie 8go maja w ilosciach policzalnych. Wiec niestety
zle Ci sie wydaje ;)

> Ps. Czytaj no czasem prase fachowa.

PS. Oto sqtki czytania polskiej prasy fachowej ;)

karpio