Re: 486 w Socket 7 ????

Autor: Piniek (aka Piotr Ingling) (pingling_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Fri 25 Apr 1997 - 23:13:09 MET DST

Dnia 25 Apr 97 Jacek Zimolzak napisał(a) co następuje:

> Hmmm... Mi sie wydaje, ze K6 jest zgodne nozkowo z Pentium Pro, i w
A mnie nie... K6 JEST zgodny co do wyprowadzeń ze zwykłym Pentium.

>jupujac plyte pod Pentium bedziesz se mogl K6 wsadzic w Socket D...
Jeśli tylko D=7 ;-) A płyta obsługuje procesory 'dual-voltage'.

> Ps. Czytaj no czasem prase fachowa.

No właśnie kolego! A BTW - w której to 'fachowej prasie' znalazłeś takie
informacje? Czy w czymś w rodzaju BiK z GW?

                         Piotr Ingling
e-mail: pingling_at_elka.pw.edu.pl
www: http://neutron.elka.pw.edu.pl/~pingling/index.html
Ceny na gieldzie komputerowej w Warszawie:
        http://neutron.elka.pw.edu.pl/~pingling/ceny-pl.html