Re: os/2: to be or not...

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Thu 24 Apr 1997 - 01:12:19 MET DST

lis_at_ict.pwr.wroc.pl (Jaroslaw Lis) writes:

> Alez ja moge zaplacic troche wiecej za troche lepiej.
> Tylko ... gdzie jest Clipper pod Linuxa, he?

A kto Ci kaze wystawiac faktury na Linux'ie? To _nie_jest_ system
dla biurw.

Zreszta obejrzyc sobie flagship'a, to taki lepszy Clipper. Z tym ze moje
zdanie o wszelkiech Clippero-podobnych programach jest negatywne.

Jak chcesz zrobic przyzwoita duza baze, ktora bedzie sprawnie chodzic,
i nie _rozsypie_sie_ przy wylaczeniu koncowki (ok, flagship tez sie nie
rozsypie, nawet Clippera da sie do tego zmusic pod np. Novellem) w jakims
szczegolnym momencie, to odpal sobie jakiegos przyzwoitego serwera SQL.
Przy okazji mniej czasu zuzyjesz na oprogramowanie tego.

--
Krzysztof Halasa