Re: Diamond Monster 3DFX I

Autor: Jaroslaw Zabczyk (jzabczyk_at_medianet.com.pl)
Data: Thu 24 Apr 1997 - 15:03:13 MET DST

Voodoo"
> Nie ma tego niestety w panelu sterowania. Ale w programie 3D Test mozesz
> zrobic. Masz bowiem do wybory Promary Diaplay Device lub voododfx czy
jakos tak,
> w tej chwili nie pamietam. Pozostale testy - masz racje - wykorystuja w
zasadzie
> wylacznie 3FDX.
>
> Piotr Frydrych

Programik Tweek for Voodoo w sekcji Direct 3D posiada dwa przyciski:
Disable D3d for the Voodoo / Enable D3d on the Voodoo
zastosowanie jednego z nich sprawia, ze przy pozniejszym uruchomienie
np Ms Tunnel, direct X korzysta z voodoo (Monster) lub nie.
Informacja ta jest gdzies zapisywana ( gdzie - rejestr ? ) bo restart kompa
nic nie zmienia.Ciekawy jestem gdzie jest ten zapis. Pewnie mozna go
zmieniac bez Tweeka ?
Z braku czasu nie wgryzlem sie w temat, a pewnie jest to b.proste
moze ktos to juz przecwiczyl ?

zajac