Re: Szyna 83 MHz - nastepna plyta.

Autor: Marcin Madrzak (mmadrzak_at_wbk.com.pl)
Data: Thu 24 Apr 1997 - 10:25:48 MET DST

> Jesli chcesz mi udowodnic, ze majac wiecej forsy do wydania mozna za
> nia miec lepsza maszyne niz majac tej forsy mniej, to nie musisz sie
> trudzic - jest to dla mnie mniej wiecej oczywiste (bo niekoniecznie
> lepsza, raczej nie gorsza).

A wydajac wiecej pieniedzy na zakup maszyny mniej nas kosztuje potem jej
utrzymanie. A utrzymanie peceta kosztuje kilka razy wiecej niz pecet. Stad
min. inicjatywa Zero Administration, i stad powodzenie takich firm jak HP,
Compaq, Dell czy IBM. Te drogie w zakupie pecety sa o niebo tansze od
skladakow jesli chodzi o pozniejsze koszty ich utrzymania.

--
Marcin Madrzak
mail to: mmadrzak_at_wbk.com.pl