Re: Problem: czytnik nie czyta plytki

Autor: Piotr Jastrzebski (piotrj_at_krysia.uni.lodz.pl)
Data: Thu 24 Apr 1997 - 01:10:51 MET DST

Chcialbym podziekowac wszystkim, ktorzy zabrali glos w dyskusji.
Dodam tylko, ze:
        1. wierna kopia nieodczytywanej Kao nagrana na Philipsie czyta sie bez
problemow
        2. Kao tez raz udalo sie odczytac mojemu czytnikowi, ale tylko raz i to
wtedy gdy zanioslem czytnik do kolezanki, ktora wlasnie upgradowala
kompa do Pentium (nowoczesny kontroler na plycie). Troszke mieszal
plytka, ale niewiele w porownaniu do tego co wyrabia na moim sprzecie.
Przeczytalem bez bledu kilkadziesiat MB. Przynosze czytnik z powrotem do
siebie, podlaczam do mojego 486, (kontroler -> zwykla karta ISA,
jednokanalowa, stara jak swiat) NIE CZYTA ani bajta.
        Zrobilem sobie druga kopie na Philipsie, jest OK, wiec dociekam juz
tylko z ciekawosci: czy myslicie ze kontroler czy cokolwiek innego moze
miec jakikolwiek wplyw na odczytywanie? Przypominam: wszystkie inne
plytki czytaja sie bez problemow, a przewinelo sie juz ich kilkadziesiat
przez mojego Mitsumi 4x IDE.

Pozdrawiam wszystkich i dzieki for support.

Piotr Jastrzebski, student UL, Lodz,
e-mail: piotrj_at_krysia.uni.lodz.pl