Re: Problem z FLASH BIOS

Autor: Jacek Gutkowski (jacekg_at_hades.t15.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 23 Apr 1997 - 17:21:49 MET DST

SHiM0N wrote:

> tylko nie rob tego z himem.sys'em emm386 itp...

A jesteście pewni, że wyjęcie BIOS'u podczas pracy komputera nie
spowoduje żadnych uszkodzeń?
Przecież komputer przy każdych operacjach korzysta z funkcji Bios'u i
wydaje mi się, że efektem będzie powieszenie komputera. Jedynym
rozsądnym wyjściem jest pożyczenie programatora, zgranie działającego
BIOS'u (z sieci lub z innego komputera) i zaprogramowanie kostki.

--
Pozdrowienia
    \\\|///