Re: Monitor 15" CTX 1569S

Autor: Witold Rozalowski (WRoz_at_free.polbox.pl)
Data: Tue 22 Apr 1997 - 23:01:26 MET DST

Maciej Afanasjew <sergiej_at_gdansk.sprint.pl> wrote:
> Odradzam ta firme. Z tego, co wiem, jest bardzo duzo awarii tych
> monitorow.
Ja mam CTX 1451 ES od prawie 3 lat i jestem bardzo zadowolony.
Parametry wyswietlania po 3 latach uzytkowania (porownujac wizualnie) sa i
tak lepsze od niektorych innych 14 konkurencji, a ktore posiadaja moi
koledzy.
Widzialem CTX 15" w dzialaniu, ale nie byl zachwycajacy... moze to wina
akurat tego egzemplarza
Na pewno odradzam Highscreena (VOBIS), modele z glosniczkami, bo slyszalem
to to w dzialaniu i strasznie charczalo, a i obraz nie byl rewelacyjnie
ostry.
Ogolnie jednak CTX ma dobre notowania.

--
Witek Rozalowski