Autor: Maciej Eckstein (sherlock_at_it.com.pl)
Data: Tue 22 Apr 1997 - 22:16:24 MET DST
Bardzo powolne dzialanie quaka w miejscach z transparentna woda jest
wynikiem jego wewnetrznej architektury a nie spadem wydajnosci karty co
do MTM to wydawca gry wszystko tlumaczy :)
Piotr Frydrych wrote:
Jeszce na zakonczenie nalezy podkreslic, ze kupujac 3dfx nalezy
jednak posiadac
dosyc szybki komputer. Moze sie bowiem okazac, ze mimo to, iz karta
umozliwia
wyswietlanie 40-60 klatek na sekunde, momentami obraz na ekranie
moze przestac
byc idealnie plynny. Jest to szczegolnie widoczne w momencie gdy na
ekranie
pojawia sie duza liczba skomplikowanych objektow (duzo samochodow w
grze Monster
Tracks) lub bardzo skaplikowane plansze (sale w Quake z
przezroczysta woda).
Efekt taki jest zauwazylem na swoim komputerze z procesorem Intel
Pentium 200
MHz taktowanym na 208 MHz = 83 MHz * 2.5 i 32 MB EDO RAM 40ns, plyta
ASUS HX
T55P2T4 256 Kb Cache.
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:03:28 MET DST