Re: Diamond Monster 3DFX I

Autor: Maciej Eckstein (sherlock_at_it.com.pl)
Data: Tue 22 Apr 1997 - 22:16:24 MET DST


Bardzo powolne dzialanie quaka w miejscach z transparentna woda jest
wynikiem jego wewnetrznej architektury a nie spadem wydajnosci karty co
do MTM to wydawca gry wszystko tlumaczy :)

Piotr Frydrych wrote:

  Jeszce na zakonczenie nalezy podkreslic, ze kupujac 3dfx nalezy
  jednak posiadac
  dosyc szybki komputer. Moze sie bowiem okazac, ze mimo to, iz karta
  umozliwia
  wyswietlanie 40-60 klatek na sekunde, momentami obraz na ekranie
  moze przestac
  byc idealnie plynny. Jest to szczegolnie widoczne w momencie gdy na
  ekranie
  pojawia sie duza liczba skomplikowanych objektow (duzo samochodow w
  grze Monster
  Tracks) lub bardzo skaplikowane plansze (sale w Quake z
  przezroczysta woda).
  Efekt taki jest zauwazylem na swoim komputerze z procesorem Intel
  Pentium 200
  MHz taktowanym na 208 MHz = 83 MHz * 2.5 i 32 MB EDO RAM 40ns, plyta
  ASUS HX
  T55P2T4 256 Kb Cache.



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:03:28 MET DST