Re: Motorola SURF 56K

Autor: Piotr Ziemak (hps_at_wsrp.siedlce.pl)
Data: Tue 22 Apr 1997 - 21:24:05 MET DST

> Modem wewnetrzny jest gorszy z wielu roznych powodow:
> - nie widzisz co sie z nim dzieje (a te lampki na modemie to _bardzo_
> przydatna rzecz)

Mam ZyXel'a - jeszcze NIGDY z nim sie nic zlego nie dzialo, ale jest to
1496B+ (niestety tylko do 19200)
i dlatego zmieniam.

> - przenoszenie i podlaczanie do innego komputera jest dosc klopotliwe

Problem nie wystepuje

> - nadaje sie tylko do peceta

I wystarczy

> - wbrew pozorom nadal zajmuje ktorys tam COM, moze niekoniecznie jeden z
> tych dwoch, ktore sa zwykle na plycie glownej, ale to niewielka zaleta,
> koszt dodatkowej karty RS w porownaniu z cena takiego modemu jest bez
> znaczenia

I tu sie calkowicie zgadzam. Dlatego potrzebuje karty I/O.

> Ja mam 4 COMy, ustawione tak: 2f8/irq4, 3f8/irq3, 2e8/irq5, 3e8/irq7 i
> wszystko dziala (myszka, terminal Wyse, dwa modemy: do telefonu i
> radia), dwa na plycie glownej i dwa na starych kartach i/o.

Fajnie, ale ja mam zajete irq5 - SB-AWE i irq7 ECP.

Dzieki za odpowiedz
Piotr Ziemak