Re: Mysz i jej trzy klawisze

Autor: Michał Juncewicz (juncem_at_bgamld.bg.am.lodz.pl)
Data: Tue 22 Apr 1997 - 19:07:04 MET DST

On 20 Apr 1997 15:00:10 GMT, "Michał Łukasiak"
<michalux_at_free.polbox.pl> wrote:

>Jakimś
>cudem znalazłem do niej instrukcję i okazało się, że mysz jest zgodna ze
>standardem Microsoft/Mouse System i jeśli chcę aby została wykryta jako
>trzyklawiszowa, muszę wcisnąć LPM przy boot'owaniu (silly, isn't it ?). Nic
>z tego i pod DOS'em i Windows'em jest ona nadal zwykłą dwuklawiszową myszą.
>. W jaki sposób (jeśli się da) przekonać oba systemy, że
>jest to jednak mysz trzyklawiszowa ?
>Oto fragment instrukcji dla dociekliwych - english required :-( Może ktoś
>na coś wpadnie o co ja się jeszcze nie potknąłem...
> [...]
Mialem kiedys (w czasach AT) myszke - ktora konfigurowało sie w
podobny sposob. Numer polega na tym, aby wciskac klawisze w momencie
włączania komputera, a nie przy/po restarcie. Po tym zabiegu mozna
sobie restartować do woli juz bez wciskania i dziala ok.
Co do myszek, to mialem problemik z driverem po uruchomieniu win (3.1)

i po wyjsciu do dosa - kursor juz wiecej w win sie nie pojawial. Nie
pomagaly restarty. Jedyna skuteczna metoda bylo wylaczenie komputera
na minimum 5 minut. W win95 mysz zachowywala sie czasami tak jakby byl
wcisniety prawy klawisz myszy. Po wylaczaniu sytuacja sie poprawiala.
Ostatnio jednak nawet po 10 minutach nic sie nie zmienialo, toche sie
zdenerwowalem na myszke (ile mozna bylo ja robierac) i wyrwalem jej
ogonek... Juz 5 dzien w windowsach bez myszy...
Fajne, nie ?
Pozdrowienia.
Michał Juncewicz
juncem_at_bgamld.bg.am.lodz.pl