Re: Co zrobic ?

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Mon 21 Apr 1997 - 23:26:31 MET DST

"KrzysioB" <krzysiob_at_free.polbox.pl> wrote:

>To koledzy odpowiedzcie co mam w koncu zrobic.
>Jeszcze nic nie robilem.
>Jedyna propozycje (mysle ze sensowna) to wymienic
>karte graficzna.

Jezeli Win95 jest ci niezbedne do szczescia, to tak.

Jezeli nie jest niezbedne, to po prostu wytnij to w cholere,
sformatuj dysk, i zainstaluj system, ktory miales poprzednio
- nie napisales co, ale podejrzewam ze typowy zestaw, czyli
DOS 6.22 + Win 3.1x.

Ja osobiscie preferowalbym drugi wariant (robie tak
w firmie ze wszystkimi nowymi komputerami, przychodzacymi
z fabrycznie preinstalowanym Win95), ale to Twoj
komputer i Twoje klopoty - musisz sam zadecydowac.

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl gregboda_at_free.polbox.pl