Re: Off topic: Linux vs MS

Autor: Romuald Zylla (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Mon 21 Apr 1997 - 22:58:31 MET DST

On Mon, 21 Apr 1997, Lech Szychowski wrote:

> : Powiem jeszcze raz: kazdy sensowny edytor tekstu typu WYSIWYG
> : nada sie do tej roboty. Im szybciej bedzie dzialal tym lepiej.
>
> A po co tu WYSIWYG? Nie zebym twierdzil, ze WYSIWYG sie nie nada.
> Nie, takie edytory tez sie nadadza. Ale po co umieszczac ten napis
> w kontekscie, w ktorym jest on niespecjalnie dotyczacy sprawy?

  A poto zeby jak sobie facet mysza pomajdruje (bo inaczej mu sie
  nie chce uczyc) to zeby widzial co mu wychodzi. I to na ekranie
  a nie dopiero na papierze. I tylko o to chodzi.
  Cos latwego dla czlowieka, ktoremu sie nie chce robic czegos
  bardziej skomplikowanego (skomplikowanego dla niego)

  Wiem, wiem. Ja tez uwazam kogos kto za duzo mysza jezdzi
  po ekranie za lamera. I jak ktos nie moze zapamietac
  kilku skrotow kalwiszowych to mnie to wscieka. Jak prosze
  zeby wyszedl z Windows a ten zaczyna szukac mysza gdzie tu jest
  jakis EXit albo Zakoncz (zamiast nacisnac AltF4) to tez sie
  zastanawiam: jaki kretynski system operacyjny wyksztalcil
  idiotow.

--
Romek
  ----- pecetologia to nauka doświadczalna -----