Re: boot z cd-r'a

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Mon 21 Apr 1997 - 19:10:03 MET DST

Leslaw Frydel <lesiu_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote:

: 1. Czemu sie instalka NT'ek jak ktos tu powiedzial instaluje i bootuje
: z cd-rom'a (bez driverow) ???

Bo ma wszelkie potrzebne driver'y "w sobie" (czytaj: wciaga sobie z CD
po starcie).

: BIOS wykrywa mi CD pokazuje przy starcie ze znalazl taki a taki model
: i w okienku z dyskami wyswietla tez tą informacje , cd nie widac bez
: starownikow !

Bo co innego wykrycie i identyfikacja urzadzenia, a co innego obsluzenie
formatu/organizacjie danych zapisanych na nosniku wetknietym w urzadzenie.

--
	Leszek.