Re: Szyna 83 MHz - nastepna plyta.

Autor: Dariusz Domal (tpas_at_free.polbox.pl)
Data: Mon 21 Apr 1997 - 11:41:52 MET DST

Hej

--
Andrzej Karpinski <KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl> napisał(a) w artykule
<CA58A1E1E9C_at_golem.umcs.lublin.pl>...
> awaryjnosc tych plyt jest zerowa. Niestety nie moge tego samego
> powiedziec o Shuttle, gdzie trafialy sie partie z ktorych 50% towaru nie
> nadawalo sie w ogole do sprzedazy. W chwili obecnej plyt Shuttle nie
> posiadamy w ofercie w ogole, chociaz nie przecze ze mam kilku dostawcow
> ktorzy oferuja mi je w naprawde atrakcyjnych cenach. Pozostaje zadac
Tak cena tych plyt jest naprawde niska az sie chwycilem za glowe gdy
widzialem oferte na Infosystemie :)
> A chociazby czas potrzebny na uruchamianie zestawu? ASUS: podlaczam
> kabelki, na pamiec przestawiam 3 zworki, wciskam CPU, RAM, grafike i..
> musi dzialac. A Shuttle? A podlaczam j.w. wlaczam - czarny ekran. Czytam
> instrukcje - bez zmian, patrze na plyte - aaa... plyta nie odpowiada
> opisowi. Pol godziny glowkuje ktora zworka co oznacza (bo jest tam ich
> zdecydowanie wiecej - bez potrzeby bo nie ustalaja niczego sensownego),
Ja osobiscie nie mialem z HOT557 zadnego klopotu. Ustawilem dwie zrorki i
plyta ruszyla odrazu (pentium). I dziala tak juz z 3 miesiace na win 95,
ani jednego "padu". Wszystkie parametry sa ustawione na max i mimo to
dziala bez zarzutu na 83 MHz.
> wiele znaczy. Cenie sobie spokoj i profesjonalizm. W moim odczuciu zadnej
> z tych rzeczy Shuttle nie zapewnia.
Ja osobiscie nie narzekam. Moja osobista plyta to HOT557. Zmartwil mnie
jednak ten zazarty atak na plyty Shuttle. Skladalem jeszcze dwa komputery z
HOT557 i jeden z HOT553 i szczegolnie cenie ja z to, ze ruszyly bez
problemow z K5/75 puszczonymi na 90Mhz.
--
dARIUSZ dOMAL
topas_at_free.polbox.pl