Re: POMOCY!!INTERNET TP.SA

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 21 Apr 1997 - 07:53:43 MET DST

On 20 Apr 1997 23:08:44 +0200, Grego_at_RMnet.it (Gregorio Kus) wrote:
>[...]
>przyznaje ze i ja o tym pomyslalem w pewnym momencie, ale nie,
>57600 daje to samo, a zreszta stary modem tez ustawialem na 115200

Sprawdz na 2400.

>magistrale mam 33MHz
ISA na 33MHz? To sie nie dziwie ze modem przeklamuje:-)
Czy moze to modem zewnetrzny?
Moze masz jakies problemy z przerwaniami?

>tak?
>a to co (netstat -t):
>
>total packets received 13299
>packets received in sequence 8201
>bytes received in sequence 4691242
>packets received with ccksum errs 143
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>
>to tylko 1% i moznaby zwalic na siec (tzn. na bledy poza laczem
>ja <-> moj provider)

raczej malo prawdopodobne. Jego router prawdopodobnie odrzuca
wszystkie pakiety z bledna suma kontrolna.

W zasadzie to masz szczescie - USR maja bardzo dobre statystyki -
mozesz przerwac transfer i przeczytac. Porownaj takze ilosc
odebranych bajtow - ta raportowana przez modem z ta raportowana
przez driver portu.

>ale na starym modemie bylo tego o rzad
>wielkosci mniej.

Taaak. Ale to by znaczylo ze korekcja nie dziala i przepuszcza smieci.
Modem do wymiany, lub do zrobienia halasu ze ktos [czego uzywa
provider?] implementuje V42 inaczej :-)
Raczej szukalbym innej przyczyny.

Albo komunikacja z modemem [jedna z rzeczy do sprawdzenia na poczatku
przy rockwelu], albo tracisz bajty, albo ... moze rownolegle prowider
podsyla ci jakies inne pakiety? IPX, Netbios, itp...

J.