Re: Zalety newsow [Re: W sprawie wypisywania z listy]

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Sun 20 Apr 1997 - 20:57:58 MET DST

On Sun, 20 Apr 1997 18:14:45 +0200 (CEST), Ryszard Glab wrote:

> W Free Agencie mozna najpierw sciagnac naglowki listow a dopiero
>pozniej po wybraniu co ciekawszych watkow mozna ciagnac tresc listow.
>Pozwala to na odrzucenie duzej ilosci smieci - co jest istotnie jesli
>pracuje sie na kiepskiej linii telefonicznej.
>Dla mnie jest to bardzo istotna zaleta newsow.

dla mnie (na szcczescie) nie.
ja i tak wisze na ppp przez kilka godzin dziennie
wiec to czy moja dzienna porcja maili sciaga sie minute czy kwadrans
nie ma dla mnie specjalnie znaczenia.
Reszte zalatwiaja mi przerozne filtry i skrypty.
Rowniez podawana przez kogos zaleta - "porzadkowanie threads"
niewiele znaczy - ustawiam 'subject' jako klucz sortowania
i mam praktycznie to samo.

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi