Re: Off topic: Linux vs MS

Autor: Romuald Zylla, T.Uni. of Lodz, PL (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Sun 20 Apr 1997 - 19:50:46 MET DST

At 15:55 97-04-20 +0200, you wrote:
>On 15 Apr 1997 22:55:52 +0200, Krzysztof Halasa
>
>Przelewy?

  To znaczy masz juz gotowe formularze, wkladasz je do drukarki
  i chcesz zeby twoj program trafil odpowiednim tekstem
  w odpowiednie rubryki.

  Jak w Wordzie sobie zrobisz ramki, odpowiednio je rozmiescisz
  na ekranie (wymaga kilkudziesieciu kartek papieru do prob)
  To w zasadzie masz sprawe rozwiazana.
  Problem jest skad bedziesz za kazdym razem pobieral dane o firmach.
  Najlepiej wykorzystac baze danych zawarta w Wordzie.
  Nazywa to sie mniej wiecej jak "mailing list" albo wydruki seryjne
  W ramkach wystarczy podac kody odpowiednich pol z tej bazy
  i Word przy wydruku wstawi odpowiednie teksty.

>Najlepiej to prawdopodobnie Excelem :-)

  Tez trzeba wykorzystac baze danych excela

>Accessem chyba rownie dobrze :-)

  To juz jest baza i rzeczywiscie najlepiej (najlatwiej)
  ale moze najwolniej dzialac przy malej ilosci danych.
  Ale mozna w tym zrobic prawie gotowca dla "biurwy" - wymaga
  troche pracy ale w koncowym rezultacie bedzie najlepiej
  dzialac - tyle ze 8MB i 486 jest _niezbedne_

>Zabawa z WordBasiciem tez da rezultat.
>No i OLE pomiedzy Wordem i Excelem tez zadziala.

   Przepisze sie cala tabelka z ramkami

>Macro klawiszowe w Wordzie tez powinno dac rezultat....

  Tylkoz skad brac dane do wypelnienia.

--
Romek