Jak zabrac sie za IRC?

Autor: Duane (duane_at_free.polbox.pl)
Data: Sun 20 Apr 1997 - 17:31:37 MET DST

To znowu ja, niedoswiadczony i zielony uzytkownik ZyXEL'a - Duane.
Mam nadzieje, ze to z czasem sie poprawi. Na razie niestety musze
troche sie pomeczyc...
Zatem zlitujcie sie odrobinke i napiszcie jak moge korzystac ze
wspanialej uslugi jaka z pewnoscia jest IRC.

Mam w chacie zinstalowany program mIRC, ale nie wiem co dalej.
Wszelcy ludzie z dobrym zsercem zostana wynagrodzeni.... nowym
samochodem marki HOHITO z silnikiem ROWERA. Wystarczy tylko
odpowiedziec na pytanie:
- Jak uzywac IRC?
Tym razem odpowiedzi nie ma. :)
(utrudnienie dla inteligentnych uzytkownikow).

POMOZCIE!

Duane
duane_at_free.polbox.pl