Re: Mieszanie obiektów w 3D STUDIO

Autor: Duane (duane_at_free.polbox.pl)
Data: Sun 20 Apr 1997 - 16:19:22 MET DST

Joanna wrote:
> bylo na liscie; zgodnie wszyscy guru (to zreszta takze moja b.
> skromna opinia) stwierdzili ze winny jest zly crack
> Zatem:
> -znajdujesz lepiej scrackowany program albo
> -przesiadasz sie na 3DMax albo
>
> KUPUJESZ LEGALNA WERSJE 3DSTUDIO!
>
> co wolisz?
>
> joanna

hmmmm...
Po tegich przemysleniach, solidnym grymasie na W NT i W95 z 3D
MAX'em (slyszalem, ze sie zawiesza...) postanowilem znalezc lepiej
scrackowany program > )
Wiem, jestem okropnym piratem :(
Niech sie nie obrazaja wszyscy ci, ktorzy sa legalni, ale nie mam
zamiaru kupowac drogiego oryginalu dlatego, ze raz w tygodniu chce
sobie wyrenderowac ciekawy obrazeczek. Jakbym pracowal na tym,
no to juz zupelnie inna para kaloszy.

Za odpowiedzi WIELKIE DZIEKI !

Duane